Fabrika čokolade i čokoladnih deserata PREST oživela je brend Smilies u 2023. godini. Modernizovani savremenim mašinama italijanskih proizvođača, uz pažljiv izbor novih proizvoda koji će obogatiti asortiman fabrike, naša misija je da obradujemo ne samo naše, već i svetsko tržište novim ukusima čokoladnih jaja i loptica, ali i potpuno novim proizvodima – čokolada, čokoladnih barova, kao i kolekcijom prefinjenih i izazovnih čokoladnih kreacija za najrazličitije ukuse i očekivanja.
Fabrika se snabdeva glavnim sirovinama isključivo iz Belgije, Švedske i Italije što joj obezbeđuje standardan i siguran kvalitet gotovih proizvoda. Čitav proizvodni proces baziran je na tehnologiji i recepturi razvijenoj u ovim zemljama, tako da i Smilies proizvodi zadovoljavaju najviše standarde evropskih zemalja, u svetu poznatim po najfinijoj čokoladi i čokoladnim pralinama.
Brend Smilies je postavio visoke standarde kada se prvi put pojavio na srpskom i svetskom tržištu pre skoro 20 godina, a naša namera je da zadrži vodeću poziciju i u budućnosti, što ćemo temeljiti na:
• stručnosti i iskustvu zaposlenih koji direktno učestvuju u procesu proizvodnje
• kvalitetu – kroz upotrebu najkvalitetnijih sirovina, korišćenje savremenih mašina, implementaciju neophodnih standarda,
• kontinuiranom razvoju kroz povećanje produktivnosti i konkurentnosti
Misija
Učiniti svakodnevne, obične stvari posebnim, uz božanstvene ukuse koji podstiču čula na osmeh.
Koristeći kreativnost i umeće naših tehnologa, želimo učiniti ljude radosnim, zadovoljnim i ispunjenim dok uživaju u punoći ukusa Smilies proizvoda. Želimo da budemo deo porodice, prijatelj kada je najpotrebnije, sitnica koja razvedri dan i izmami osmeh. Želimo poverenje čitavih generacija, želimo da deca odrastaju uz nas!
Vizija
Želimo da postanemo prepoznatljivi u konditorskoj industriji po kvalitetu svojih proizvoda i da razvijemo dugotrajnu i čvrstu vezu sa našim klijentima i potrošačima.
Osnovna načela našeg poslovanja su odgovornost, posvećenost, održivost, transparentnost i timski rad. Orjentisani smo na razvoj u svakom smislu – prema novim proizvodima, održivim tehnologijama, inovativnoj ambalaži, novim tržištima… Na razvojnom putu, vodimo se željama, potrebama i očekivanjima potrošača koje budno pratimo i nastojimo da razumemo i ispunimo.